NurSema01
bilen biliyor işte bilmeyen cahilliğiyle korkusuyla yaşar, kedide hastalık var der kaçar ayağı taşa takılır ölür, hayat bu 1 dk sonramızın garantisi yok, bir cana yuva açmak onu beslemek ne büyük sevap.
Ben sadece doğum yaptığımda kedimi tıraş ettirip üşürse diye de kıyafet giydirmeyi düşünüyorum bebeğin odasına kesinlikle ilk 3 ay sokmam zaten girerse de arkasından temizlik yaparım çok basit, şuan millet covidden kırılıyor evimize gelecekler ama biz kediden korkuyoruz ne garip ironik