DaisyMom E44 her devlette bir olmuyor.Burdaki hastanede kotu.Bu yeni yapilan sehir hastaneleri iyiymis.InsAllah iyi bir doktor bulursam devlette yapicam.Bende param kenarda kalsin istiyorum.bakalim hayirlisi.🤲
9ay10gun Busra010101 bende senin gibi post açmıştım önceden. Kontrollerime hem ozele hem devlete gidiyirdum. Sonrasında banyoda düştüm devlete gittim acile bigun eerviste yattim. Allahi m ne tatlı ebeler yeni doğan hemşireleri ve doktor denk geldi. Özelde bile öyle güler yüzlü konuşkan değiller. Şimdide bebeğinde iki hafta gerilik görüldü kilo artışı takip edilip ona gore erken alınma durumu var. Dusunuyorum bizimde durumumuz çok iyi değil erken doğarsa kuvez parasını fln karşılayamayız oyuzden herşeyi dusunerek devlette karar kıldım
34ysmn44 Benimde 2. Gebeligim ilk cocugumu özelde yaptim ama maddi sıkıntılardan dolayıbunu devlette yapmayı düşünüyorum etraftanda yapanlar var ve memnunlar bide sezeryan olduğu icin rahatım 1 ay kaldı doğuma rabbim herkesin gönlüne gore versin 🥰
132025 Busra010101 burda herkes devleti övmüş ama durumu olmayanları ayrı tutuyorum kesinlikle özel hastane donanımlı olanlarıda var acı anında birine ihtiyaç duyuyosun devlette herkesle aynı yerde sancını çekiyorsun yanına kimse giremiyo ebelerin bağırmasıda cabası bi doktorun özel muayenesine gidip nasılsa normal doğum devlette yapıyım diyen arkadaşım yaptı ama pişman oldu daha geçen sene bi kaç gün önce ikinciyi özelde doğurdu devlette yapmam bi daha diye acı aynı acı ama o anda birinin gelip bağırmasına değil morale ihtiyacı oluyo insanın
Dyguklc Busra010101 ya soyle ki devlette de ozelde de iyi doktora rastlamak onemli ama tabiki ozeli deneyimlemis biri olarak evet maliyetli oluyo ama isteduginde ulasiyosun gittiginde adam gibi muamele goruyosun her gittigjmde bana fotoğrafını veriyo detayliya gircem mesela ordada oyle her soruma ayrica cevap veriyo tabi dedigim gibi belki boylesi devlette de vardir ama bana pek oyle gelmiyo ve korkuyorum devlette dogum yapmaya orda belli bi doktorunda olmuyo simdi bu benjm doktorla artik gide gele samimi oluyosun ve rahatsin yaninda imkan varsa ozel derim ben
Dnacar83 Busra010101 Bence ozel ama sen bilirsin hani hek bi odasi oluyor pandemili surecdeyiz zaten bide esinin yaninda olup destek vermesi kadar guzel.birsey olmaz bence benimde ilk bebegim 32 haftam.ben bu yuzden ozel isyiyorum rahatca bebegi emzireyim yatip kalkayim 1 gece diyorlar ama sezeryanda 3 gece yatiyorsun hastaliklar almis basini gidiyor
E44 Dnacar83 1 gece yatırıyorlarlarki sezeryanda mikrop kapmasın bebek ve anne diye 3 gece bişey olmadıkça yatırmazlar
Dnacar83 E44 etrafimdaki sezeryan olamlar oyle.soyluyor bende onlardan duydum 3 gece oldugunu herhangi bir sorun olmasin diye diyorlar
Dnacar83 E44 etrafimdaki sezeryan olamlar oyle.soyluyor bende onlardan duydum 3 gece oldugunu herhangi bir sorun olmasin diye diyorlar
E44 Dnacar83 benimde sezeryan ama 1 gece yatırıyorlar mikrop enfeksiyon kapilmamasi için şimdi de 2. Sezeryandı olcam ilk defa duydum 3 gece olduğunu
Seyma2861 Busra010101 canım 19+2 yim. Devlete gidiyorum ilk gebeliğim. ÖZele de gittim muayeneye. Muayene ücretinin 230tl olması nedeniyle bıraktım.hem bakınca her türlü şeyi düşünmek gerekiyor özeldede bi durum olsa devlete yönlendiriyor sahip çıkmıyor sana. Nerde olursak olalım sancıyı bi çekeceğiz. Devlet gerekli görmedikçe sezeryanda yapmıyor. Sadece muayene için doktora düşmek önemli. Bir doktora gittim tavsiye üstüne özel doktor gibi 2 haftada bir çağırıyor