Zynpylmz Merhaba tecrübeli annelerden yardım istiyorum mide hazımsızlığı hakkında ne yersem içersem gaz oluyor sanki midem onu hazmetmiyor eskisi kadar yemiyorum üstelik yaşayan başka hamişler oldumu?
Gozd12 Zynpylmz 7+5 im ve aynı sıkıntı bendede çok fazla . Birşey yemeye korkuyorum ne yersem mideme oturuyo kalıyo . Siz kaç haftalık
Ugurbocegi9876 Zynpylmz işte o mide yanması süt içmeyi dene geçirmiyorsa doktoruna söyle mutlaka şurup veriyo bendede 30. Haftada başladı doğuma kadar 1 ay var daha bazen çok çok kötü oluyo