Kızlar yarın nasip olursa 08:30 da yatışım yapılacak,suni sancı ile Doğum başlayacak…Oğlum 3650 gram görünüyor kafa çapı 9.8.
1 cm açıklık var,çatımın 3 kilo üzeri için çok uygun olmadığını söyledi doktorum.Ama yine de mümkün değil demedi,deneriz herhangi bir risk görürsem sezeryana döneriz dedi.Siz karar verin dedi ama o kadar çok stresliyim ki.İlk Doğumum normaldi,kızım 2950 kg doğmuştu.Kolay olmuştu fakat bu Doğum için zor diyor doktorum.Bu Durumu yaşayan oldu mu. Bir de birer fatiha okur musunuz Rica etsem🤲🏻