hanımlar bisi sorucam 21 haftalık gebeyim. 11. haftadan beri bebeğinin hareketlerini hissediyorum ama bazen şöyle bir sorun yaşıyorum ki bebek aniden vurdu mu ilginç şekilde elektrik çarpıyormuş gibi hissediyorum hissiyatimi tarif etmek için demiyorum gerçekten içerden elektrik çarpıyor ikinci gebelik ve daha önce ki gebeligimde hiç yaşamadım böyle bir şey. Ilk zamanlar elim kolum uyuşuyordu tansiyonum düşüyordu resmen ve aniden olduğu için korkutuyordu beni. Şimdi alıştım ama elektrik çarpmaya devam ediyor gün de 1 2 defa sizce neden olabilir bir vitamin eksikliği falan olabilir mi?