TueKolcuMacit ElifAkkayaKapucu ben 4. Hatta 5. Aya kadar yattım canım 😊 ama sen 4 e kadar yat ozamana büyümüyor çok çünkü
Ssulee ElifAkkayaKapucu gobeginiz cikina kadar dilediginiz gibi yatabilirsiniz. Gobek ciktiktan sonra zaten ister istemez sizi rahatsiz eder
ElifKarata ElifAkkayaKapucu 6. Aydayım yatsam hala yatarım o derece ama ben en başından beri yüzüstü yatmayı çıkardım canm hayatımdan gece kendimi yüzüstü bulmamak için en başta veda ettim 😂😂
TospikAnne ElifAkkayaKapucu ben hamile olduğumu öğrendiğim günden beri yan yatmaya başladım. Pskolojik 😂😂😂şuan 4. Ayımdayım hala yan yatıyorum.
Hatunnn ElifAkkayaKapucu doktorum 3 aya kadar istedigin gbi yat sonralari hafif sola dogru yatmani isticem dedi bebbek icin faydaliymis
Esmmaa Karnım Çıkana kadar bende her şekil yattım . 32 haftalık oldum şuan yatak batıyor bana 😓 tadını çıkart sonrasında istesende yatamıyorsun