Serdareda Hamilelikte guatrım yüksek çıktı ilaç kullanıyorum ve bu aralar bulantım mide agrım çok var benim gibi olan varmı?🤔
-rabiamahmut2021 Serdareda cnm bnde 10 haftalık hamıleyım mıde yanması bulantı 9 da basladı her yedıgım seyın arkasından kolonya kokluyorum bıraz da olsa ıyı gelıyor
Dunya_3 9+5 guatr bakılmadj ama çok aşırı mide bulantısı var prilam verdi Dr ama kullanmak istemiyorum zarari olur diye yok mu bu bulantinin bi çözümü yaaaa
Serdareda Busra-28 yapıldı yüksek çıktı guatr ilacı verdi aynı şeymiş zaten daha 1 ay kullandım yarın kontrole gitcem tekrar test yapılcak
Serdareda Cnsemrh bendede faydası yok ama şöyle bişey dün içmedim kusmayı kesiyor ama bulantıyı kesmiyor onu farkettim o yüzden tekrar kullanmaya başlıcam
Cnsemrh Bende kusma yok bende deneme amaçlı bir gün içmedim değişen bişey olmadı. Boş bulantı var bende