bernakoc06 Hanımlar 5 aylk hamıleyımm ellerm ayaklarmm çok şişyor 61le hamıle kalmstm su an 69umm sızce normal mıı? Her doktora gttfmde kan ve ıdrar tahlılı yapılıyor sonuc ıyı dıyor doktor ama bılemedım bnm gbı olanlar varmı?
Melek44 bernakoc06 bende cok şişiyorm ilk gebeliğimde 6. Aydn snra öle olmustum bunda da suan bişi yk ama baslayck gibi duruyo cnkü yzüm burnum kocaman olmus. Bebeginiz kız mı
Melek44 bernakoc06 genlde kız bebklerde şişknlk oluyo diyolar demkki vücutla alakalı benm 2. Kzıım olck ikisinde de aynı şişknlk hele burnm kocaman olms