SalEz Kızlar dün bi post açmıştım 1 cm açıklık nst de sancım çıktı sizce ne zaman doğururum diye bugün bebeğim kendini bi tarafa doğru topluyor neden olur doktora gitmelimiyim
grmz31 SalEz o bende hergun oluyor doğum belirtisi değil malesef 40 haftayım günde 5-6 kez tas gibi kesiliyor nefesim kesiliyor ona birsey yapılmaz