Sunny benim tedavi gördüğüm klinik Acıbadem Altunizade’nin laboratuvarını kullanıyor. Alle Klinik. Doktorlarım Furkan Kayabaşoğlu ve Serkan Aydoğdu dünya tatlısı insanlar. Yurtdışında çok iyi eğitimleri olan genç dinamik doktorlar. Alle zaten İstanbul’un en iyi kadın sağlığı merkezi. Üstelik Serkan beyin kendi çocuğu da tüp bebekle olmuş, o kadar iyi anlıyor ki hastasını. Her şeyi tane tane anlatıyor her zaman yaklaşımı çok iyi. Gebelik takibimde de onunla devam ediyorum ben 😌 Hastane laboratuvarı ise efsane diyebilirim, daha önce tedavi olduğum yerlerde elimde embriyo kalmazken burda doktorlarım sayesinde hem ilk denememde hamile kaldım hem elimde 3 embriyo daha var 🌸 deneyimimi aktarmak istedim