Nusyaa canım işine karışmak gibi olmasında, 1 ay benim yaptığım yöntemi denesene. Ben 2buçuk yıldır hiç hamile kalamadım ve şimdi hamileyim.
Ovulasyonda yumurtlamayı görene kadar soğan kürü yaptım. Birde adetimi 2. Gününden başlayarak prowomen içtim hergün 1 adet. Eşimde promank kullandı. Bunu bana burada tanıştığım arkadaşım söyledi. Oda bu yöntemle hamile kaldı. Ve kullanır kullanmaz ikimizdede tuttu. İlaç değil zaten gıda takviyesi. Bende Aralıkta tüp bebeğe karar vermiştim. Ama Allah nasip etti