Ecre4141 3 gün geciktim bhcg değerim 11.78 çıktı herkes hamilesin diyor fakat adet olucakmışım gibi karnım sancıyor normal mi sizce
Blacdown Adet sancısı gibi olup adet olamıyorsun aynısını bende yasadım ağrının olması hamile olmicsğın anlamına gelmiyor fakat bhcg takibi yap fazla yüksek değil kimyasal gebelik olabilir