2 gündür şiddetli bel ağrısı çekiyorum doğrulmada yürümede çok zorluk çekiyorum dün gece acile gittim hiç bişey yok diyip eve gönderdiler yürüyemediğimi defalarca bildirmeme rağmen sizce neyim var bilgilerinize ihtiyacım var yardım edin neolur 32 haftalık gebeyim