ebruus adetım bır hafta fgecıktı test negatıf ara ara kasık agrım var bugun meme uclarım baga tuaf tesste cıkmayıp hamıle oldugunu ogrenen oldumu😔
Gul2808 ebruus bnm adetim 10 gün geçmişti 2 test yaptım negatifti ertesi gün doktora gittim 6+2 günlük olduğunu öğrendim beta 6 binlerdeydi kan verin bnce
MinikMucizeninAnnesi 9 gün gecikmede bile aşırı silik çıkmıştı hatta 2gün geçtiğinde kan vermiştim kanda bile çıkmamıştı. Allahtan Ümit kesilmez bi kaç gün daha bekle 😊