Kbryldzz Başlığı görünce hemen yazmak istedim 🤦♀️ anılarım canlandı 😒 şuan 37. Haftadayım ve ilk 5 haftayı saymazsak neredeyse 25 haftalık olana kadar o acı tat vardı her zaman hiç geçmiyodu. Ben çok iştahlı bi insanım ona rağmen hep yedim ne yesem sonrası zehir. Naneli şekeriz sakız iyi geliyordu bazen. Ya da naneli diş macunu Allah’tan geçti son aylar rahatladım.