Kızlar bugün sağlık ocağına kontrole çağırdılar aşı için gün verecek sandım ama aşıyı bugün yapalım dedi.tam 18 haftalığız .bu haftada oluyor mu dedim evet tabiki dedi.ama burada herkes 20 de oldum yazmış çok endişe ettim şimdi bu saatte doktora da soramıyorum ☹️