Gozd12 Canım bende aynı sorunu yaşıyorum. 10+0 olduk bugün ama yemek yiyince sanki 9 aylık hamile gibi oluyorum. Kabız oluyorum ve gaz sorunu yaşıyorum. Kabızlık surubu varmış ama daha kontrolüm olmadığı için soramadim doktoruma en kısa zamanda danışıcam.