Tazeanne11 Kizlar birkaç saattir karnımda acayip şekilde sertleşme var. Nefesimi zorluyor. Birde belimde hafif bir ağrı var sizce doğum başlangıcı olabilir mi
Tugcngz Tazeanne11 bnde 40 hafta oldum 1 haftadır düzensiz kasılma var ama nst’de sancı cıkmıyor şu 2 gündür yogunlaştı ama yine düzensiz kadılma ve kasık agrısı
EsmaaTklc Tazeanne11 Sertleşme bende bayagidir vardı 39+5 im iki gündür de bacak aram kasığım belim ağrıyor ama gelen giden yok 😳
Burcu_ergn Tazeanne11 bende bekliyorum yarın 39 haftayım karnımda sertleşme var bekime hafif hafif vuruyor artı dogsun
EsmaaTklc Tazeanne11 pazartesi gitmiştim hiç bı sıkıntı yoktu yarın kontrol var diye gitmedim bugünde bebekte hareketlilik var çünkü yarın bakalım ne diyecek doktor zaten hafta sonu da gelmezse pazartesi başlayacak doğum
Mengihilal Tazeanne11 doğum sancısı düzenli aralıklarla gelir yani bu işin sırrı bu. saat tutun ağrı kesilip belli bir süre arayla tekrarlıyorsa doğum başlamıştır .