Sehle Ebrar3435 teşekkür ederim☺️ nerden anladınız acaba hiçbi yorumda bulunmadılar bidahaki kontrol de martta meraktan ölecem meraktan o zaman a kadar😬
Zeynep0332 Bende bugün gittim göstermedi bklm..12+3 üz..4 hafta sonra üçlü tarama var..sen neden martı beklicen..en fazla ayda 1 görmek istiyor drlar ☺
Sehle Zeynep0332 burda öyle değil maalesef hamilelik boyunca toplamda iki defa ultrasona sokuyorlar bu ilkiydi diğeri de 20. Haftada oluyor normalde ama randevu kağıdında Mart yazıyor 28. Hafta oluyor o da 🤦🏻♀️