Kızlar bir şey sorcam. Hamile kalmadan önce buzluğa kışlık kızartma, musakka, bamya falan koymuştum hafif pişirip. Onları yememde bir sakınca var mı sizce? Bir de çalıştığım için hafta sonu bolca yemek yapıp buzluğa atıyorum. Sonradan çıkarıp yemem sorun oluşturur mu? Netten baktım dondurulmuş gıda tüketmeyin yazıyor.