40 ı geçince çok sabırsız oluyor insan. Aynı zamanda normal doğum istiyorum. Sancımı bekliyorum. Ama doktorlar malum tehlikeli diye şu güne kadar doğdu doğdu olmadı sezeryan diyor. Bütün 40 ı geçenlerin duyduğu cümleler. Ben hamileliğimi stressiz çok güzel geçirdim. Yeni yeni korku ve stres başladı. Siz ne durumdasınız