Hanımlar iyi akşamlar. 33+3üm malum doguma az kaldı. Şu aralar tanıdık herkesten dogum hikayeleri sorup dinliyorum. Gönül tabi normal dogum yapsam keskeee diyor ama korkutan yanı da ilk dogumda çatı ve vajina esnek olmadıgı için her türlü dikiş yersin hazırlıklı ol diyolar. Bu beni cok ürkütüyor. Daha önce başına gelen var mı??? Ya da ilk doğumunda normal yapıp dikiş yemeyen yırtılması olmayan var mı??