Merhaba anneler dün akşam dan beri bebeğinin hareketini hissetmiyordum az önce doktora gittim nöbetçi kalp atışı var bebek hareket ediyor ama ben hissetmiyorum ultrasonda hareketini gördüm. Doktor kafasının küçük olduğunu söyledi kendi doktorum ile görüştüm senin takibini ben yapıyorum dikkate alma dedi ama içim rahat değil