Hanımlar iyi akşamlar. 17+1 haftadayım bugün biraz fazla ayakta kaldım ama yorucu değildi şimdi yatıyorum çünkü rahimde gıdıklanma gibi bir hissim var sizde de oluyor mu tedirgin oldum ama idrarımın olduğu yer mi onu da kestiremiyorum ama yardımcı olurmusunuz