lalamom Merhaba kızlar 6 haftalık gebeyim dün çok şükür keseyi gördük. Bugun tırnak ucu kadar minik koyu kahve hatta siyaha yakın bir pıhtı geldi. Sizce normal midir?
34_21_23 lalamom normal sayılıyor bu tarz ama genede ihmal etmeyin bence. Benimde başıma gelmişti doktora gittim her ihtimale karşı Protestan verdi