minikcivcivim estagfurullah canım 😅 yok canım bende hiç belirti olmadı akıntı falan demişsiniz ya bende klomenle iğne kullanmıstım daha önce 3 yumurtam olmasına ragmen tutmadı sonra 3 ay ara verdik farklı bir doktora gittik oda bana duphaston verdi 5 gün kullan dedi sabah akşam hatta ramazanın 1. Günüydü sahurda birde iftarda atıyordum duphastonu sonra 5 gün sonra adet oldum adetinde 2. Gününde femara kullanmaya başladım adet bitimindede birgün ilişkiye giriyorduk diğer gün girmiyorduk ama bazende 2,3 gün olamdıgı oluyordu misafir yada biz bir yerde oluyorduk ramazanda oldugu için gündüz deneyemiyorduk 🙈 hatta ben kesin tutmaz dedim cünkü düzenli olmadı ilişki adetimin üstünden 30 gün gecti cok fazla kasık agrım vardı birde adet sancısı gibi kesin tutmadı dedim adet olacam belirtiler öyle cünkü 47 gün boyunca bekledim 47. Gün test yaptım 7 haftalık hamile oldugumu öğrendim 😅