Selam kızlar bişey sormak istiyorum bu haftaya dondurulmuş embriyo transferi yapılacak doktorum progestan estrofem ve PROLUTEX iğne göbekten yapmamı söyledi günde bi defa ama vurduğum yerde baya agrı oluyor normal mi ? Bu arada embriyo transferi sonrası nelere dikkat ettiniz