kızlar yaa hamilelik belirtisinde yaşadığınız kasık ağrısı nasıl oluyor. benim sağ kasıgımın hemn azcik sol tarafı tam kasıgım değil yani hatta alt karın da diyebiliriz ama sadece bir noktada aniden giren bir ağrı var ara ara giriyor çıkıyor bazen nefes akırken bile oluyor yaşayan oldu mu . doktır mantar enfeksiyonu var dedi ve 2 kullanımlık fitil vermişti dün onun sonuncusunu kullandım acaba o mu yaptı dedim ama ilkinde yapmamıştı ilacın adı da gyno lomexın. kusura bakmayın ne olur uzun oldu