Saribebek cnm bnm İzmir’de gittiğim devlet hastanesine erken gidiyorum beyaz kağıt veriyorlar lar isim yazdırıyor um liste baya uziyor snra 7 de sekreter açıyor herkese fiş veriyor kayıt açılıyor 8.30 da polikinlik muayene başlıyor erken gittgiin o listeye adını yazdırıp sekreter sırası beklendigi için işin erken bitiyor tabi randevu bulamazsan ben hep altıda hattanede oluyorum evim yakin diye kendim gidiyorum eşim oğluma bakıyor ama haftam ilerledi oyuzden randevu öğlen iki üç e alıyorum tahlil gerekmiiyor diye önceki haftalarda hep erken gittim böyle işimi hemen halledip eve geldim 😁🙏🐣