afrasil Çeken doktor yorumlamadı, kendi doktorunuz baksın dedi. Nerede çektireceksin canım sen? Ya bir şey diyeyim mi hani çok acıyor, öldüm, bittim diyorlar ya nasıl diyorlar ben anlamadım. Ki benim acı eşiğim düşüktür çok tatlıdır yani canım. Aneztezili istedim. Doktor gerçekten dayanılmayacak bir şey yok istersen öyle yapalım ama aneztezinin zararlarına da bir bak dedi. Neyse Bismillah dedim duamı ettim Rabbim kolaylaştır diye. İlacı sıktıklarında çok hafif bir yanma oluyor acı bile değil bak hafif bir yanma. Bir de bir şeyle açıyorlar ya rahimi onu taktığında orada bir şey olduğunu hissediyorsun o kadar. Regl döneminiz sancılı oluyorsa regl sancısından bile daha hafif. Gerçekten rahat olun. Aklınıza başka bir şey takılırsa sorun. Hiç korkmayın, stres yapmayın, kasmayın kendinizi. Ki duam şu yönde, inşaAllah güzel haberler alırsınız da bu regl döneminizde sonrasında hsg ye gerek kalmaz. 🥰