Ly020818 sirt ustu 21-22 den sonra iyaninca tansiyon dusuklugune sebep olabiliyormus detayli ultrasonumu yapan perinatalog oyle soyledi, o yuzden eger sirtustu yatar uyandiysam biraz sola donup sonra kalkiyorum artik. Yuzustu benim en konforlu halim ama pek rahat olmuyor 19. Haftadan beri. Sol oneriliyor saginda pek sikinti olacagini sanmam, yuzustu de rahatsiz etmiyorsa bisey olmaz heralde