Kızlar gebelik takibimi devlet hastanesin de yaptırıyorum . Biliyorsunuz özel hastaneler de olduğunu gibi doktoruma istedğim zaman ulaşamıyorum . Şuan da 32 haftalık hamileyim hani doğum olduğunda ya da sancı falan geldiğin de nasıl yapacam acilden falan mi giriş yapacam bilgilendirir misiniz rica etsem 🌸🌸