Eylullllllllll21- Benim ilk doğumum ’da göğüslerim hep yara oldu doğum sancısından ’da beterdi o ağrı bi defa emzirirken bebegin ağzından kan geldi meğerse benim göğsüm kanamış agzna bende 32 haftadan snra kullancam kremi insalah yara olmaz bu defa