Merhaba sevgili anneler.
Geçtiğimiz çarşamba çatı muayenesi oldum 2 cm açıklık vardı nişanım gelmişti. Cuma dr tekrar çağırdı ve hiç ilerleme olmadığını söyledi su yada düzenli sancı bekliycez dedi, yarin icin randevu verdi. 1 haftadır bekliyorum ama hicbisey olmadi. Yarın tam 39 um sizce yatış verip suni ile şansını dener mi?