Merhabalar 🙋🏻♀️
Dünden beri belimin sağ alt kısmında bir ağrı var. Naptın bilmiyorum ama incinme gibi ya da ters bi hareket filan mı yaptım bilemiyorum öyle bir ağrı. Doğumum da çok yaklaştı. Belimde böyle bir problem varken normal doğum yapabilir miyim acaba, bilgisi olan var mı bu konuda? 🤔