Hanımlar merhaba 15+4 teyim bugün az önce de söylemesi ayıp bir tatlı tükettim sonra sağıma uzanıp tv izleyeyim dedim sol kasığımın orada göz seğermesi gibi minicik minicik garip bir his var 🙈 ama böyle ince ince var yok arası sanki kaşınıyor gibi de değil gibi de 😂 anlatamıyorum ama bunu yaşayan varsa anlar beni yada bu hissettiğim gaz mı bilemedim 🙈 fakat yaklaşık 5 dakikadır orada bir hareketlilik var ve bu benim çok hoşuma gidiyor inşallah bebeğimin hareketidir ❤️❤️❤️