Qnne123 yani şöyle oldu adetim gecikti test yaptım negatif çıktı. Ben dedim yok olmadı üzüldüm falan sonra adet gecikmesi yaşadım 1 hafta 10 gün geçti hala olmuyorum test negatif çıkınca ben adet olcam diye bekledim. Sonra dedim ki dur bir daha yapayım test. Bir baktım bu sefer poZitif çıktı. Doktora gittim 8 haftalık olması gerekiyor diyordum ben. Dedi ki 6 haftalık bu bebek. Dedim ama 8 haftalık gözüküyor. Doktorum da Geç döllenme olmuş sıkıntı yok dedi adet gecikmesi yaşadıysan bu ay böyle olur dedi