Kizlar 29 haftalıkken doktora gitmiştim ve bana bebeğimin 2100 gram olduğunu söylemiştim çok şaşırmıştım şekerden suphelenmistim ama bana gayet normal zayıf olmasından iyi demişti 31. Haftada başka bir doktora gittim ve bana bebeğimin 1750 gram olduğunu bir hafta önden gittiğini söyledi ☺️ Hem şaşırdım bir yandan da sevindim çok kilolu olması beni korkutmustu. sizlerde durumlar nasıl kaç haftalıksiniz ve kiloları kaç☺️☺️☺️☺️☺️