Sekersizkola Yarın suni sancıyla doğumum başlayacak, son dakikada hastanem değişti. Memorial dı, yer bulamadık Hrs olsun dedi doktorum. Hrs yi bilen var mı???
Elbet-birgun-kavusacagiz Sekersizkola tup bebek yaptirmistim orda ama dogum bolumunu bilmiyorum memorialda nasil yer yok dedi doktor
Sekersizkola Elbet-birgun-kavusacagiz yarın için yer yokmuş bilmiyorum ben de, cumartesiyi bekleyelim ya da Hrs olsun diyo.
Seher0671 Sekersizkola inşallah görürsünüz yorumumu. Acaba doktorunuz kimdi hrs den memnun kaldınızz mi bi de kaç haftalık doğum yaptınız acaba
Dnz0601 Ben hrs çok iyi biliyorum memorriol oraya göre çok güzel bi hastane ve odaları daha temiz ve daha iyi hrs de odalar orayla kıyaslanamaz ne kadar doktorunuz gelecek olsa da ki mecbur gelmeli zaten hastane bariz farkı gösterecektir size bence kabul etmeyin