2-prensesim Arkadaşlar ben 14 haftalık hamileyim ve arada rahmimde çok aşırı bi ağrı sızı hissediyorum o an oturup kalıyorum yerime normalim sizce bu aürı 2 dk anca sürüyor ama beni ağlatacak derecede günde 1 veya 2 defa oluyor normalmi sizce
HAU Benimde oluyo ağrılar malesef geçmiyor 23+4 haftalığız bel sırt kalca bacak basen rahim kuyruk sokumu gögüs falan bunlar oluyor yani normal