MyLittleHeart Rahim yumuşamasından ne kadar süre sonra doğum olur ? 37+5deyim 1 parmak açıklık ve rahim yumuşamış bilgisi olan yazabilir mi?
Oknsm MyLittleHeart canim ben doguma gittigimde 3 cm acikligim vardi cok cabuk acilmam oldu hemen doguma alindim fakat rahmim yumasamisti hizli acilmam oldugu icin o yuzden doktorum kesi atmak zorunda kaldi senin yumusamissa dogumun daha kolay ve hizli olur
1701tugba MyLittleHeart eğer yumuşama başladıysa bi 10 saate yakın doğumun olur. Benim öyle olmuştu 2 de yumuşama başladı gece 10 da doğumum gerçekleşti benimde 1 cmdi açıklığımm. Rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin 🙏🏻
MyLittleHeart 1701tugba Hiç sancım falan yok bı belirti yok 🤷 Amin inşallah ☺️ bian önce gelsin istiyorum artk dediğiniz gibi yumuşamadan sonra çabuk gerçeklesiyorsa doğum çok iyi olur benim için ☺️