1kiz1anne iyi aksamlar 29+4 haftaligim 3 gündür hareketlerinde azalma hissettim ondan onceki günler cok net dışardan bile belliydi kasigim da sadece hıçkırık gibi hissettim oda cok derinden geliyor du sanki suan kendimi kotu hissetmeye başladım az hissedince
Beker 1kiz1anne 28 29 oluyor canım benimde öyleydi çok çok az hissediyordum ama için rahat etsin diye bir doktora gözğk istersen
1kiz1anne Beker 27.haftamda kontrolum vardi herşey yolunda dedi 3gundur de boyle olunca iste insan ister istemez endişe e diyor hastaneye gitmeyede korkuyorum bulundugum yerde ailemde herkez corona
Ilknur74 Canım benimde öyleydi dün başladı gene hareketler az sabret 3 gündür harektleri sadece hıçkırık gibiydi bu haftada olurmuş böyle
1kiz1anne Ilknur74 yaa içimi rahatlattin canim Hayirlisiyla kucagimiza alsakta kaygılarımızı bir kenara atsak🤲