Beyaz-34 Beyaz-34 Merhaba, öncelikle hayırlı şekilde olmasını diliyorum doğumunuzun. Ben de ilk bebeğimi 40+3’te doğurdum. O zamana kadar açılma vs yoktu. Ama bebeğim kanala inmişti benim. Kanala inmeden belki suni sancıyı kabul etmez doktorunuz. Ben bebek doğum pozisyonu alsın diye 36 haftadan itibaren pilates topu üzerinde hareketler yapmıştım siz de dikkatlice deneyebilirsiniz belki… Bana da doktor suni sancı verdi ama açılmam hızlı oldu o yüzden 3 cm’de kestiler ve kendi sancımla daha hızlı açılmam oldu ve doğumum gerçekleşti. Suninin daha zor olacağını söylemişti doktorum bahsettiğiniz gibi sancı çekip sezaryen olmak da var işin ucunda. Doktor sizi yönlendirir zaten kanala girmemişse bebek bence kabul etmez gibi geldi. Kabul ederse de pilates topu üzerinde hareketle, açma germe hareketleri ile açılmayı hızlandırın. Sancım vardı suni verdiklerinde ama dayanılmayacak gibi değildi. Kişiden kişiye etkisi değişebilir ama…Biraz uzun ve karışık oldu sanırım🙈