Kızlar gebelıkte tansıyon olanlar tansıyonunuz hep mı yuksektı gün ıcınde arada bır mi yukseldı nasıl atlattınız hastanede yatıyorum gün ıcınde bazen normal basen 14. 9 ve 15.10 oluyor ılac vermiyorlar sadece takıp ne yapacağımı bılmıyorum sız nasıl atlattınız bu Arada 24 haftalığım daha