Amed2121 benim gittigim saglik ocaginda kalp atisi dinleme cihazi var . Bebegi goremiyosun ama kalp atisini dinliyosun. Igneyi vurmadan once kalp atisini dinledik sonra igneyi vurdu. Kan aldilar bide idrar verdim . Normalde kan ve idrari hastaneye her ay gittigimde veriyorum ama saglik ocagindaki bizde yapalim bakalim dedi onlara da baktilar. Asi kagidimi verdi 1 ay sonraya tekrar asi yazdi kagidimi da bana verdi. Bu sekilde 😊😊