mercimeginanne Sivasss tüp bebek işlemlerim başladıgında anlaşıldı polip oldugu hemen ameliyat oldum. Ama raporum bitmeye yakın oldugu için tüp bebek transferi oldum ilkinde tuttu :)
Busra_74 Sivasss canım ben değil ama üç buçuk yıllık evli arkadaşım gebe kalamıyordu çok şükür bir ay önce bebeğini kucağına aldı polip ameliyatından aşağı yukarı bir yıl sonra hamile kalmıştı inşallah sende tez zamanda kucağına alırsın yavrunu 🤲🏻🤲🏻❤️
Selma23 Sivasss merhaba evet ben de histeroskopi oldum ve 2 ay sonra gebe kaldım çok şükür benimde doguştan yarım rahmim var rabbim tüm isteyenlere de hepimize de hayırlı evlatlar Versin inşallah
Selma23 Sivasss tabi ki hep dua ediyorum evlat hasretini en iyi yaşayan bilir çünkü Allah razı olsun rabbim kolaylık versin size de
neslihan0558 Bende polip olduğu söylenmişti ameliyat olmadan çocuk sahibi olamazsın dedi doktor fakat tam ameliyat olacakken hamile kaldığımı öğrenmiştim şimdi 6 aylık hamileyim çok şükür .