ayminaninannesi 12+4 günlüğüz trioid hastasiyim normalde açlık tokluk kan şekerine bakıldı bugün açlık kan sekeri 97 tokluk kan şekeri 98 cıktı trioid 2.54 sizce nasıl arkadaşlar
haziranin25i Gebelikte normal değer 70 - 110 olması gerekiyor. Şeker yüklemesi yaptırdığım için biliyorum.