Haticefidan Merhabar 13+3 hamileyim çok istahsızım bulantılarımdevam ediyo bebegime bisi olcak diye korkuyorum herkes hiç yemiyosun diye cok üstüme geliyo napcam bilmiyorum
Deniz1649 Haticefidan merak etme benim kadar kusan yoktur diye düşünüyorum 🤣 5 ay boyunca kustum her gece serum yiyordum hemşireler vücudun çok susuz kalmış damar bile bulamıyorum diyorlardı amabi sure sonra geçti 5 aylıkken geçti benim bide düşün ama çok şükür bebeğime bişey olmadı 4 kilo doğdu 🤣🤣
Haticefidan Deniz1649 Allah tüm hamilelerin ve annelerin yardımcısı olsun inşallah çok sağolun bi nebzede olsa içim rahatladı