smyrmammad canım çok sağol ben laparoskopi ve histeroskopi oldum ama polip vardı alındı birde çift rahimliyim ya baktılar rahmime sol rahmin işlevsiz böbreğin olmadığı için sol taraftarda işlevsiz dedi ama sağ rahim kalabilirsin dedi ama 2 senedir kalamadım işte ekimde oldum operasyonu açıkcası pek umudum yok sadece polip alındı başka işlem yapılmadı doktor sana ne gibi bi operasyon mesela söyledimi başka napılmalı