Arkadaşlar buda değişik konulardan biri
Doktoruma sordum 20. Haftaya kadar istediğin şekilde yatabilirsin dedi
Yazılan bir çok makale okudum sol tarafınıza yatın diyor
Her kafadan bir ses geliyor bense uyku esnasında nasıl rahatsam sağ sol yüzüstü öyle yatıyorum çünkü artık soluma yatmaktan kolum bacağım uyuşuyor uykum kaçıyor gebelik yastıkları da işe yaramadı sizler neler yapıyorsunuz uyku konusunda? 🤔